5 April 2011

Aku Hanya Manusia Biasa

YA. BETUL.

Aku bukan kembar Lisa Surihani.
(aku tau ramai yang tak percaya. Haha!)

Aku bukan Abang Nara.

Aku bukan Spiderwomen.

Aku bukan pari-pari.

Aku bukan ayam bukan itik bukan sapi.

Eh cukup la wei! Takkan la nak sebut semua haiwan dalam zoo tu?

Ok baiklah.

Jangan main-main bila aku tengah period bad mood


Siapa AKU?

Ah persetankan ayat 'aku adalah aku' 

Ok.

Aku mengaku.

Aku benci menyampah bila orang letak kat profile 'Aku adalah aku'

Yela aku akulah. Kau kaulah. Takkan la aku tiba-tiba jadi kau pulak?
















11 comments:

  1. Hahahahahah.. i love this girl's pic. Hahhaa epic sungguh. hahahahahah.. muka dia ikhlas. hahahaha.. kalau dia mengaruk tu.. konpem dia lepaskan rambut dia. hahahahahah. keluar airmata tengok gambar budak ni. sedih. hahahaha

    ReplyDelete
  2. @ Hazrey

    Aha bro epic sungguh haha! Keluar air mata? Sedih? Haha!

    ReplyDelete
  3. Assalam..
    haha..mmg ayat "aku adalah aku" hot!!
    rmai yg ckp camtu,xtawlah nape.. =))

    ReplyDelete
  4. @ auramurni

    Hot ke? :P

    ReplyDelete
  5. hahahha aku adalah saya..

    ReplyDelete
  6. @ Ain Zulaikha

    Sama la tu wei :P

    ReplyDelete
  7. haha xleyh blah la mke pmpn tuh..btl gak ko ckp ckp an,xkn ak cik ila nk jd miss volvo plak..heeee

    ReplyDelete
  8. @ ciK iLa ting ting!

    xblh blah ek? haha! ala dia manusia biasa je sama la mcm kite heeeee..

    ReplyDelete
  9. hahahhaha..muka pompuan ni rs macam nak lempang jekan...hahaha

    ReplyDelete
  10. @Fadzlina Nawawi

    Eh eh nakalnye awk ni tetibe je nk lempang orang haha!

    ReplyDelete
  11. Fie paling benci yang tulis profile "hate me, please leave me blog". Someting macam tu lah. Haba

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...