5 July 2012

Belajar Memasak?



Pergi Carrefour semata-mata nak beli ni?? Hehehe :P Sekarang aku tengah berjinak-jinak dalam bidang masakkan :) Ish bila aku cakap nak belajar masak je orang terus fikir aku nak kawin. Nak belajar masak je nak kawin. Nak belajar masak je nak kawin. Ishh tak patut sungguh.


4 comments:

  1. teringat zaman2 dulu wah kuih nga kak time tgh2 mlm smbil tgok tv ... huhuh

    ReplyDelete
  2. salam..terima kasih follow akak,akak follow sini semula..
    xper belajar masak,akak ni dah kawin baru dok belajar masak..hehe

    ReplyDelete
  3. tak salah belajar memasak
    skurang2 nya dah kawen ada asas nak buat sambal belacan ;)

    ReplyDelete
  4. nak masak ape tu. mcm muffin je. hihi..

    pasal coklat tu checkout sini k. https://www.facebook.com/cikna.chocolate

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...