24 March 2013

Lecka Lecka




Pelbagai warna menarik selera tapi warna suram jugak yang buifrin pilih haha.


Perisa cheese, nockies dan torrocino. Yang cheese tu sumpah sedap. Uols kena cuba tau.


Milkshake perisa hapentah lupa dah. Milkshake ni rasa biasabiasa je takde la yummeh sangat :X Sedap lagi milkshake kat Milkshake Factory tu. Eh Milkshake Factory berhampiran dengan KLCC tu dah tutup kan? :/


13 comments:

  1. Sedapnya aiskrim.. huhu.. Dah lama tak makan aiskrim sedap2 ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah lama tak makan aiskrim? berapa lama? sejam 2 jam? :P

      Delete
  2. aiskrim!!!!

    weyh aku suka chocolate campur mint :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua aiskrim aku suka wei :P

      Delete
  3. telan air liur jela nmpak ae malam2 ni..

    ReplyDelete
  4. pg2 dh wt org trliur..hantu cheese! kt serupa :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. yay! shu pun hantu cheese haha

      Delete
  5. sedapnyaaaaa..huhuhu! warna warni tu yg xleh tahan tu..ishhh..

    ReplyDelete
  6. sedapnyaaaa!!!!... ada chocolate tu.. :P

    ReplyDelete
  7. sedapnyaaa...harini banyak blogger post pasal makan :)

    ReplyDelete
  8. Sedapnya. Belanja ☺☺

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...