6 July 2012

Suami Irma Hasmie Duda?





Sepanjang minggu ini, perkahwinan Irma Hasmie & Redza Syah Azmeer memang menjadi topik perbualan hangat. Dan, pasti pengantin lelaki menjadi bahan bualan paling kerap. Ramai memuji & mengidamkan kisah cinta mereka berdua yang bertemu ketika menunaikan umrah dan tidak kurang yang cuba mengungkit kisah silam Redza Syah. Peminat hiburan melalui forum Cari mula mendedahkan yang sebenarnya Redza Syah Azmeer pernah berkahwin awal tahun 2012 yang lalu tetapi tidak kekal lama.
Ala, duda je bukan suami orang pun. Suami Irma Hasmie manusia biasa je. Semua orang pernah buat salah, kan? Yang lepas tu biarkan la berlalu. Mulakan hidup baru. Kita doakan je la yang baik-baik untuk Irma dan Redza, semoga Irma dan Redza bahagia sehingga ke akhir hayat. Amin




3 comments:

  1. dah jodoh xkekal nak wat camne kan.
    apepun diorang ni sangat lah sweet. :)

    ReplyDelete
  2. dik

    tq sudi singgah blog akak

    oh ..duda ker?
    takpelah..yg penting bukan suami org.zaman it skrg ni..tiada rahsia
    kisah silam akan dikorek abis abisan bila kita gelemer

    s

    ReplyDelete
  3. Apa salahnya klau duda?? pelik bin ajaib sngguh la dgn bdk2 ni..

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...