Saturday, July 7

KL Mountain Bike Carnival 2012



Oh yeahhh.. kite dapat vip parking. Tak perlu pusing satu dunia cari parking. YAY!


Vip parking tu kat dalam sekolah ni jew hahaha! Ingatkan parking yang ada aircond ke, baru nak feeling-feeling mak datin heheheh.


Kitew sampai sebelum pukul 9.00 pagi.


Senarai nama-nama peserta.









Aku suka basikal budak ni. Comel macam tuannye :)


Bukan basikal and tuannye je yang comel. Seluar tuannye pon comel. Polka dotdot gitew auw.





Budak-budak ni semua tak sabar nak lumba haha. Terasa nak jadi budak-budak semula sebab nak join hehe.



Ni budak yang paling comel kat carnival tu. Rasa nak cubit-cubit je pipi gebu budak ni eee geram!!





Aku suka mak budak ni sangat penyabar. Sabar je layan kerenah anak lelakinya yang tak boleh duduk diam haha. Lari ke sana sini. Kalau anak aku dah lama aku sepak :P





Budak ni pun aku suka sangat. Memang ada gaya seorang pelumba basikal. Budak ni ada potensi untuk jadi pelumba basikal negara. Mana tahu satu hari nanti jadi pengganti Azizulhasni :)


See, apa aku cakap penuh dengan gaya.





Aku pakai kasut ni tak sampai 10 kali tapi tapak dah macam pakai 100 kali dah :( Jangan harap aku beli kasut jenam New Balance ni lagi.


1 comment:

  1. bestner..nad malu sikit bab2 sukan gini..:D

    ReplyDelete