Wednesday, May 16

[Review] NUTOX Advanced Serum Concentrate


Hola guys!


Aku nak review pasal NUTOX Advanced Serum Concentrate. Lama tak berkumandang kat blog cikai ni, tetiba muncul terus buat review hahaha! Okay ni bukan review berbayar ye hehe. Fazura je yang dibayar sebab dia kan duta Nutox. Untonggg laaa.

Macam mana aku boleh terpengaruh dengan NUTOX Advanced Serum Concentrate ni?

Ceritanya begini, tahun lepas Nutox ada buat contest kat Facebook. Aku pun join la. Aku kan kaki contest hehe. Tak sangka pula boleh menang tapi menang sample je la hahahaha. Kesian. 

Menang contest tu tahun lepas tapi bulan January baru sempat nak try NUTOX Advanced Serum Concentrate tu. First time try, yang aku perasan serum ni cepat meresap ke dalam kulit. Takde iritasi. Muka tak merah tak gatal. Bangun esok paginya pun tak keluar jerawat. Lepas pakai je kulit serta merta jadi lembap. Bukan berminyak ye mak cik bawang sekalian. Bangun pagi kulit wah lembut seperti kulit baby hehe.





Kebetulan bawah mata aku ada garis kedutan halus. Tanda penuaan kot? Aku sapu serum kat garis halus tu wowww lepas sapuan 2 hari berturut-turut garis kedutan tu hilang guysss hilanggggggg!!! Tak perlu tunggu 7 hari pun hahahaha. Memang betul betul wowww la serum ni. Mungkin sebab serum ni mengandungi Bird Nest Collagen sebab tu sangat berkesan!

Lagi satu kesan pamakaian serum ni yang aku perasan, muka aku susah nak tumbuh jerawat! Kadang masa period je la muncul tapi yang bestnya jerawat tu cepat kering. Untuk hilangkan bekas jerawat pulak aku guna Nano White Dark Spot Corrective Serum ni


Murah je kalau beli kat Shopee RM49 je uollsss. Free shipping pulak tu wohoooo!!

Bila dah alami sendiri keajaiban serum ni, aku dah tak nak try serum brand lain. Pernah juga try serum yang beratus ringgit tapi tak sesuai. Kulit rasa panas la. Keluar jerawat la. Tu yang gave up kalau cakap pasal serum-serum ni haha. Sekarang aku dah jadi peminat nombor 1 Nutox dan Nano White wohoooo!!


No comments:

Post a Comment