4 December 2012

Sayonara Sembelit!



Ni la dia Sunsweet Prune Juice yang aku beli baru-baru ni. Memang berkesan untuk menghilangkan sembelit ^^ Aku minum dua kali sehari ^^ Rasanya masam sedikit dan tak manis ^^ Sedap ^^ Malam tu aku minum, pagi esoknya terus membuang dengan 'selamat' :P


Kalau kita lihat nutritions fact kat atas, Sunsweet Prune Juice ni kaya dengan fiber, potassium, magnesium dan vitamin B5 ^^


15 comments:

  1. Jom singgah blog baru saya. blog lama terpaksa di hibernasikan.

    ReplyDelete
  2. nk cri jgkla..kesihatan xbrpa baik skrng ni :(

    ReplyDelete
  3. betol2..prune memang bagus untuk sembelit..prune kering pun ok jugak.. =)

    ReplyDelete
  4. yup.. i like prunee...

    by the way. done follow u..
    http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ni kena bancuh eh? ke minum trus? tak penah nampak lagipun. or sy yg x perasan. hihi

    ReplyDelete
  6. sunsweeetttt...mesti lg kaya dr prune ni

    ReplyDelete
  7. suka makan buah prune jgk. tp jus blum try.

    ReplyDelete
  8. Nak cari juga lah nanti.

    ReplyDelete
  9. fara pun kdg2 kena jugak sembelit nie

    ReplyDelete
  10. Aku takde masalah sembelit, tapi rasanya bagus untuk kurus nie. kempiskan perut. hehehe

    ReplyDelete
  11. prune. mcam inner shine tu.. kena try ni.hehe

    ReplyDelete
  12. lancar betei kan. haha

    ReplyDelete
  13. hmm..lega rasanya kan..hehe

    ReplyDelete
  14. boleh nerai ni klo sembelit hehehe

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...