25 December 2011

Awang Hitam Yang Menakutkan.



Aku pelik kenapa senang-senang je perempuan terpedaya dengan awang hitam?

Dah pupus ke kaum lelaki di Malaysia ni?

Bagi aku lelaki Melayu lagi alololo comel lote muahmuah berbanding awang hitam yang err euww.

Walaupun aku bukan Melayu tapi citarasa aku lebih terarah kepada lelaki Melayu yang piwitt!

Piwitt itu bukan kacak semata-mata, sedap-sedap mata memandang cukup  la he he he


4 comments:

  1. yesss. lelaki melayu lagi alolo comel lote. Eh! haha

    ReplyDelete
  2. awang hitam tu punya besar panjang..tu sebab dorang suka hehehe

    ReplyDelete
  3. eh bkn org melayu ek?hee..abis org apa?

    sep2..pelik gak npe diorang tergoda dgn awang hitam ni..wuuu

    ReplyDelete
  4. yer la kan. skrg nihh bnyak org kityer terpedaya an pujok rayu awang hitam.knape ekk ? hensem sangat kerr .or duit awang hitam yg hensem ? haha

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...