29 December 2011

Karak Berhantu.






Nak mandi air terjun yang bersih dan tak ramai orang mai mai sini air terjun Sungai Dua Karak, berhampiran dengan bandar Karak.

Update : Aku baru terbaca sungai ni paderi selalu guna untuk upacara baptist. -.-'

11 comments:

  1. Yang atas sekali tuh penunggu ehh ? HAHA , cam seram je tempat ni . -.-

    ReplyDelete
  2. musim2 hujan ni masih sanggup berendam ke...eeee...sejuknya

    Abah...bagi balik tangan Ita

    ReplyDelete
  3. Err,


    cool ke ? macam berhantu beb.


    LALALALLALA

    ReplyDelete
  4. menyeramkan plak bila ada kaitan ngn karak ni..heheh~

    p/s: teacher Sal to be..aja english~ ^^

    ReplyDelete
  5. yeke swimming suit?

    cam "gebang je"

    ReplyDelete
  6. b bukan upacara babtis buat kat kolam tempat diorang ke.ikut diorang kowt.. Lama xmandi air terjun

    ReplyDelete
  7. tak snggup nak mndi,sejuk sis asyik hujan skg ni..

    #tempat baptist?dorang tu memang mengarut lebih..

    ReplyDelete
  8. SubhanaAllah. Cantiknya :)

    ReplyDelete
  9. boleh try nie..barulah mencabar..

    ReplyDelete
  10. eh yeke?huuu..

    xpnh smpai karak..lalu je..heeee

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...