12 April 2013

Olga Kurylenko






Olga Kurylenko lahir pada 14 November 1979 adalah seorang pelakon dan model Perancis. Memulakan kerjaya sebagai model pada usia 14 tahun. Aku teringin gak nak jadi model tapi rupa tak berapa nak comel la haha.

Olga mula berlakon pada tahun 2005 iaitu dalam filem Hitman. Aku tak tengok Hitman so masa tu aku tak kenal lagi minah ni. Aku mula kenal Olga masa dia berlakon dalam filem James Bond ; Quantum of Solace pada tahun 2008. I lappp u Daniel Craigggrrr~ Dan filem terbarunya ialah yang ni :P

Olga ni orang Ukraine. Mama papa Olga bercerai masa Olga berumur 3 tahun. Kesian kan? Olga mendapat kewarganegaraan Perancis pada tahun 2001. Pernah berkahwin 2 kali. Oh janda rupanya. Takde anak. Kesian. Kalau ada anak mesti comel macam Liyana Jasmay hihi.

Gambar pertama dan ketiga tu penyanyi Aku Tak Percaya Cinta. Bernanah telinga dengar suara Liyana Jasmay menyanyi. Rupa diorang ada iras-iras kanggg?


13 comments:

  1. bestla kalo dapat jd model. ;)

    haah sekali tgk ada jugak iras2 diorang ni.

    ReplyDelete
  2. Patut la gambar yang mula2 tu macam liyana jasmay, rupanya memang betul liyana jasmay. haha

    ReplyDelete
  3. aah dear kena ada pict. tp kalo tak nak tunjuk muka pun takpe. ;)

    ReplyDelete
  4. aq baru nak cakap knpa entry hang pasal liyana jsmay gedik tu muahahah.. rupanya nak iras..
    tp yg ni cun lgikk (x ske LJ x taw knpa muahahah)

    ReplyDelete
  5. mula2 pelik apsal tjuk olga tp muka liyana..hehe..

    ReplyDelete
  6. huhuhu...

    memang ada iras...

    lagu Liyana Jasmay makin lama makin sedap... kecuali that one, aku tak percaya cinta

    :)

    ReplyDelete
  7. salam kenal dari bunda...eh ehh...seiras lah dorang ..

    ReplyDelete
  8. smlm br lps tgk citer oblivion..best! :D

    ReplyDelete
  9. yalah...sekali pandang ada iras..

    ReplyDelete
  10. xder iras lansung..ahahaha..

    ReplyDelete
  11. haaha..seiras kot
    lj xsesuai menyanyi la..hehe

    ReplyDelete
  12. patutlah..mula2 tengok dah mcm liyana jasmay,rupa2nya mmg liyana jasmay..hehe ingatkan 4 gambar tu org yg sama

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...