15 December 2011

Tips Hilangkan Bau Ketiak Or Kaki Busuk.

Fazura aku pinjam ketiak kau jap sebab ketiak aku tak busuk.

Bahan-Bahan :

1. Air
2. Tawas
3. Ketiak kau or kaki suami kau yang busuk

Cara-cara :

Gosok tawas kat ketiak kau or kaki suami kau yang busuk tu. Gosok la lelama sikit sampai lebam pun takpe. Ketiak kau bukan ketiak aku. Lepas tu bilas dengan air secukupnya.

Sekian.

6 comments:

  1. Sekarang pun dah byk jenis deodorant, leh pilih je yg mana satu.jgn sampai bau yg tak menyenangkan itu mengganggu diri sendiri dan org sekeliling kita...

    ReplyDelete
  2. tu ketiak fazura ke?huuuu

    ira sll pkai deodoran je..heee..malu nya kalo jd mcm gamba tu..

    ReplyDelete
  3. tips betul ke merepek je ni? huhu

    http://syoknyerblogging.com/v1/

    ReplyDelete
  4. cian ketiak fazura jadi mangsa.hhehee

    #ketiak busuk tu perfume semulajadi^^

    ReplyDelete
  5. lol... kirim salam kat akane-chan

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...