17 December 2011

Psyllium Husk.


Terlalu banyak toxic dalam badan?

Sering jatuh sakit?

Mudah lesu?

Kulit kemerahan?

Sakit kepala?

Berat badan bertambah?


Organic Psyllium Husk
99.9% of our illness begins in the colon!

“when your bowel work well, you feel great “

By Professor Arnold Ehret

The average people has between 1kg to 3kg of unwanted matter stuck to their bowel wall which sits there purefying, creating a source of toxicity, a breeding ground for pathogens and creating a welcome home parasites.

Psyllium Husk helps to absorbs the toxic materials in the intestine and colon and will enchance the peristaltic action of the stomach, intestine and colon, thus acting the work of scavenger.

Organic Psyllium Husk RM16.80 (180gram)

Kebaikkan psyllium husk ialah;

Slimming
Absorb the toxic from colon
Reduce cholesterol
Relieves constipation
Mood problems
Prevent colon cancer


Kat Carrefour Organic Psyllium Husk di jual dengan harga RM16.80 (180 gram) 

Oleh kerana aku sorang pengguna yang bijak aku dah survey Pysllium Husk yang lebih murah berbanding Pysllium Husk yang kat atas tuh :)

Tadaaaa! Ni dia!


Ni harga tahun lepas tahun ni dah naik RM3 hihi.

Kira ok la 250 gram RM18 je.

Selepas aku cuba psyllium husk memang terasa ada perubahan. Berat aku turun 4kg dalam masa 3 minggu. Hebat tak? Eh eh ni bukan sebab utama aku beli psyllium husk! Aku lebih utamakan penjagaan usus yang sihat.

Oh ye, 

Psyllium husk also known as plantago ovata, ispaghula or isabgol. Kalau korang nak tahu psyllium husk ni biasanya jadi bahan utama dalam pil pelansing yang terdapat di Malaysia ni.

Sesapa yang ada masalah sembelit tu baik cuba produk ni.

Kenapa? Sebab korang jarang membuang so bayangkan la dinding-dinding usus korang camne rupanya? Mesti banyak kerak-kerak kat usus tu :P

Wek wek!


3 comments:

  1. weehh siap dok bygkan ada kerak2..haha ;p

    beli kat farmasi ek?tp ira xda mslh sembelit..heee

    psss : pernah cuba tak buat kek?cuba la insya-Allah jadi..hee..cuba y sng2 je dl..:)

    ReplyDelete
  2. Rm18 je??nti kene cari..:)

    p/s :: tulis nme nad..:) nadya..:)

    ReplyDelete
  3. macam best je ni..hehe sedap tak?hehee

    #nasib baik takde sembelit^^

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...