Sunday, June 10

Hilangkan Tumit Kaki Merekah



Masa nak ketip kuku tadi tiba-tiba ternampak tumit merekah sikit. Fuh hodoh gile! Macam mana hari ni baru aku perasan tumit kaki aku merekah? Ish ish ish maluuuuuu kalau orang nampak! Haha! Setiap orang mesti ada cari tersendiri menghilangkan tumit kaki merekah, kan? Sama la macam aku. Ha aku tak guna product mahal-mahal ni weh. Ni la dia product yang aku guna untuk hilangkan tumit kaki yang merekah..

Tadaaaa!

Sapu je minyak baby Johnsons ni kat tumit merekah. Lepas dua tiga hari confirm nampak perubahan yang menggembirakan! Hmm sapu pada waktu malam sebelum tidur ye untuk menggelakkan kita tergelincir :P


1 comment:

  1. Haha.

    Oh boleh eh guna johnson je? selalunya kita guna minyak johnson pepel ni buat make up remover je.
    Jimat gituww !

    Ihiks ;)

    ReplyDelete