15 August 2012

KWSP



Ramai kawan-kawan aku yang dah keluarkan KWSP. Aku? Belum lagi hehe. Dah sah jawatan dah. Sah jawatan dari tahun Februari tahun 2008 lagi ha! Taraf berpencen pun dah terima. Dari tahun 2010 kot aku memang berniat nak keluarkan KWSP tapi tak keluarkeluar sampai saat ni. Nak cakap ada halangan hmm takde pun halangan dari mana-mana pihak. Halangan dari diri sendiri je kot? MALAS! Malas  nak urus benda leceh macam ni. Nak sedia document itu la document ini la. Document bagai. Tapi akhirnya malas punya malas dapat juga semua document aku sediakan. Cuma tunggu masa yang sesuai je nak pergi ke KWSP. Bulan puasa la katakan mana larat nak ke hulur ke hilir. Heh.



1 comment:

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...