Friday, August 17

Sahur 170812



Hari ni macam biasa saya bangun sahur seawal 4pagi. Macam biasa my boyfriend yang kejutkan ;) Bersahur sambil berborak dengan my boyfriend and my bestfriend, Liz. Kedua-dua BF ye? :P Liz gitau saya dia susah hati sebab berat dia naik. Orang lain biasanya akan turun berat sekilo dua kilo dalam bulan puasa ni. Orang lain tau bukan saya dengan Liz. Liz naik 4kg!! Saya? Hehehehe. Saya tak naik tak turun bhahahahahaha!

Kalau berat saya naik memang dasat sebab lemak akan tertumpu kat peha T.T sobsobsob. Berbeza dengan Liz, lemak akan tertumpu kat perut!! Hahahaha. Saya pear, Liz apple. Huh? Sungguh berkawan baik. Liz cakap dia sedih sebab hari tu dia pergi rumah kawan kitorang, mak cik kawan kita tu tanya kat kawan kita, Liz tu dah kahwin ke? Kawan kita pun cakap la belum. Lepas tu mak cik kawan kita tu cakap Liz macam orang yang dah berkahwin. Mungkin sebab perut Liz buncit kot? Macam orang yang dah lepas bersalin. Heh.

Ohye, hari ni saya cuma sahur egg tart, buah anggur dan dried pig fig je. Tak percaya?? Hehehe. Yelaaa-yelaaa bukan tu je, saya sahur dengan mee goreng sekali :P

1 comment:

  1. sian Liz..pompuan paling susah nak jaga ialah bhgn perut//dah anak 3 ni lagilah perut tak kempis2..huhu

    ReplyDelete