25 September 2012

Taman Cendawan Genting Highlands


 

Selepas blah dari Amber Court (Klik SINI) kitorang singgah Taman Cendawan. Sebelum masuk, saya dah terbayang-bayang berjuta-juta lemon cendawan pelbagai jenis kat dalam. Wowowow terujanya! HEHEHE


Kitorang pun masuk ke dalam. Saya apa lagi, laju-laju cari cendawan. Hampeh takde cendawan pun?? Sayur-sayuran je yang ada. Itu pun 2 jenis sayuran je huhuhu :(


6 comments:

  1. salad??
    sedap wat ulam terus ni..
    terbaik punye fresh..

    ReplyDelete
  2. ahaha tu laa dari td mcm nak zoom pix cendawan tp mcm sayur sawi jee ade! cute taw entry ni ;))

    ReplyDelete
  3. jadi mana cendawan?

    ReplyDelete
  4. hehe...takde cendawan ea? rasanya tak lama lagi taman cendawan tu akan di tukar ke taman sayuran...hikss :P

    ReplyDelete
  5. Taman cendawan yang tak ada cendawan ek?..

    ReplyDelete
  6. rasanya kt sini pun ada.hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...