12 October 2012

Makan @ Devi's Corner




10 cucuk satay kambing 10 cucuk satay ayam YEY!! Saya suka makan satay kambing kat sini pergghhh sedappp! Buifrin pun suka makan satay kambing haehaehae. Sebelum ni saya dah pesan kat buifrin banyak kali order satay kambing je JANGAN order satay ayam tapi ish mulut buifrin yang comel tu ringan je nak order satay ayam eeeihh.


Tak pasal-pasal saya pun kena makan satay ayam. Yela takkan saya nak balun sorang-sorang satay kambing tu kan? Kesian pulak buifrin :P Hmm lagi pun salah saya jugak tak ingatkan buifrin. Saya sibuk main FB kat handpong :P


Roti telur saya :P Buifrin makan tosai rawa. Banyak kan saya makan? Haha. Lepas makan rasa menyesal makan banyak-banyak-banyak heh.



7 comments:

  1. ape nie... sebut nama kat blog... tak aci laaaa... :(

    ReplyDelete
  2. Amboi..tinggi selera kan.XD

    ReplyDelete
  3. wah..sy dh lm tak mkn sate ni..

    ReplyDelete
  4. Nasib baik baru mkn gakkkk kalo tak harus terliur jugakk!

    ReplyDelete
  5. Sate ayam best yang ada lemak lemak sikit. Haha

    ReplyDelete
  6. MS VOLVO DEVES CONER MCM PERNAH DGR KATNE EK?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...