14 October 2012

Pakai Contact Lens 30 Hari SAHAJA!




Terkejut saya bila ada segelintir penjual kanta lekap online mengatakan contact lens yang diorang jual boleh dipakai setahun. Sungguh tidak bertanggungjawab. Kalau nak kaya cepat pun tak payah sampai nak menyebarkan info yang tak betul! Dah la jual kanta lekap buatan Korea, entah-entah tak dapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia.

Setahu saya pakai kanta lekap paling lama pun 30 hari je. Melainkan kalau korang beli kanta lekap pakai buang yang boleh pakai sehari je. Alaaa kanta lekap 30 pasang untuk 30 hari tu. Tau kan? Kanta lekap jenis tu memang kena pakai sehari je la. Lebih-lebih hari tak boleh. Nehi nehi.


3 comments:

  1. alhamdulillah ta masih ok penglihatan

    ReplyDelete
  2. aik aritu kata x nak dan x suka pakai lens ni??
    ni mesti encik boipren suh pakai kan kan?? :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:13 pm

    This is precisely the important information I'd been searching for. Incredible blog. Very inspirational! Your posts are so good and also detailed. The links you come with are also very beneficial as well. Many thanks :)

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...