5 December 2015

Cendol Jam Besar (Clock Tower)


HI guys!

Setiap kali I bercuti kat Melaka I wajib datang makan cendol kat sini hehe.
Fuhhhhh sedap gilaaa!!


Macam-macam jenis cendol jual kat sini. Cendol ice cream (RM3.80), cendol durian ice cream (RM4.50), cendol durian pulut (RM4).

Aahhhhhhhh semuanya sodapppp!!


I order cendol durian ice cream OMG sodapnyee!! Dah la sedap murah je tau!!


Tempat ni ramai sangat pengunjung. Nasib I baik hari tu I tak perlu tunggu lama :)


Keesokkan harinya, I sempat singgah sekejap semata-mata nak makan cendol durian pulut yang OMG sedap gila sebelum berangkat ke Kuala Lumpur haha.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...