Tuesday, March 5

Blue Coral KL Tower


Hola guys!

Dah bertahun aku duduk KL tapi ni la first time aku masuk Blue Coral, KL Tower. Blue Coral ni bukan kat atas KL Tower tau. Blue Coral ni kat kat bawah je dan berdepan dengan pintu masuk KL Tower hehe.


Dah alang-alang korang nak naik KL Tower tu baik singgah terus ke Blue Coral ye tak?


Ikan ni kecil tapi muka ganas. Gigi jongang macam gigi manusia. Lama aku tenung, kagum hahaha!


Blue Coral ni kecil je. Dalam 10-15 minit dah habis round. Tapi kalau korang jenis macam aku kaki selfie haa dekat sejam juga la aku berselfie dengan ikan-ikan comel dalam tu hahaha.


Ikan pari yang super besarrrr T.T Comel gila!! Ikan pari spesis ni ke yang kita biasa makan? Ke ikan pari lain? Haha.



Ikan apa ntah ikan ni. Banyak tahi lalat beratur haha.


Kat badan ikan tu macam ada butiran emas. Cantik gila!


Ikan yang bersaiz besar pun ada. Blue Coral ni tak sama dengan Aquaria KLCC tau. Aquaria KLCC tu besar dan luas. Mau berjam jam pusing haha.








Eel Moray (belut) ni ada seekor ja. Kesian takde kawan.


Korang bawa la anak-anak korang datang sini masa school holidays. Mesti diorang suka!


Ok, ni harga tiket masuk ke Blue Coral. Murah je kan? :)


Aku beli tiket Blue Coral sekali dengan hi-tea buffet kat Fave harga RM77. Hi-tea buffet kat Atmosphere 360 KL Tower tu nanti aku share okay!

Next time aku nak pergi Mini Zoo KL Tower tu, nampak macam menarik! Korang dah pernah pergi ke? Best ke tak?


1 comment: