5 July 2011

Nilai Blog.





Semalam sergah blog adik Raihan ni, dia post sesuatu yang menarik heee :D Murah gile babi blog gua. Gua maksud aku bukan Gua Niah Gua Belah Gua Batu Bertangkup. Mak ai ai ai RM 2654 je.

Wa-da-fcuk?!

Iphone5 lepas tak?

Ok jom tengok nilai 5 blog yang gua dah pilih (dan mengapa di pilih) ;

 Hafiz Al-Pazin : RM 18221.48
(Beliao follower gua yang ke 41. Maksudnya follower terakhir gua setakat ni haha!)

Cik Moon : RM 17327.17
(Rajin meromen mengomen blog gua)

Heidi Shafiq : RM 15639.46
(Blogger lelaki yang paling kelakar paling comel haha!)

Suffi Akmal : RM 1395.99
(Suka juga baca blog mamat gemok ni haha! Ni dia sendiri yang ngaku gemok!)

Cik Ila : RM 1225.68
(Blogger yang peramah)

Nak tahu nilai blog anda?

Click Miss Volvo







7 comments:

  1. blh percaye ke neh?hahaha weyh...ade i phone 5 ke?ke ak ketggln zmn neh

    ReplyDelete
  2. kuang hajo kan kauuuuuuuu. ada aku suruh kau panggil aku gemuk ke? HAHAHAHAHA. murahnya blog aku. hahahah

    ReplyDelete
  3. @ iLA

    Nak percaya ke tak rasanye tak penting kot sbb bkn leh tukar dgn duit pung kan! kan! kan!

    ReplyDelete
  4. @ iLA

    Iphone8 pun dah ada jehehe

    ReplyDelete
  5. @ Suffia kmal hihi

    Kahkahkahkah! comel ape gemok haha! Eh kita sama aku pun gemuk gak :D

    ReplyDelete
  6. aku mmg suka buat Onar kat blOg lucah ko nih...hehehehe....

    ala....x cukup nak beli persOna...apatah lagi hOnda civic idaman wa!

    ReplyDelete
  7. @ Moon

    Blog lucah? kahkahkah!

    Oo suh la incik abg beli pesona ^^

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...