2 July 2013

Salt & Seaweed


Pringles Salt & Seaweed.

Buifrin beli. Ah buifrin biasa la suka mencuba benda baru. Kalau nak tunggu aku cuba sesuatu yang baru memang mampos la. Aku ni jenis yang suka pada yang satu. Jarang mencuba. Asyik-asyik benda yang sama. Asyik-asyik benda yang sama. Korang boleh la kategorikan aku dalam spesis yang membosankan huahua.

Hmm Pringles Salt & Seaweed ni takde la wowww mana pun :P Biasa-biasa je. Rasa seaweed tu kurang dan bila dah kunyah lebih dari 6 keping terasa macam perisa ayam pulok -.-' Disebabkan rasa kurang menyengat aku dengan buifrin makan separuh je :/

Korang dah cuba belum? Mesti dah lama cuba kan kan kan? :P


23 comments:

  1. AKAK PUN JENIS TAKUT NAK CUBA BENDA BARU,,TAKUT TAK SEDAP..RUGI DUIT..HEHEH

    ReplyDelete
  2. huuuu..kureeeeeennng

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa yang kureng tu combi woi? :P

      Delete
  3. aku pun tak suke cuba...

    lg2 seaweed??

    euuu...

    ReplyDelete
  4. blum! tp sy pun mcm buifrin awk..suka cuba bnda baru..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok awak geng dengan buifrin sy :P

      Delete
  5. eh kita sama..tak suka nak cuba sesuatu yg baru. kalo dah itu2 jela..tak pernh cuba lagi pringles ni ..

    dulu pernh juga buang poll ni tapi tak ingt la huhu

    ReplyDelete
  6. perisa original tetap dihati.. ala buang poll dlm akaun nuff..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm tak suka original tak sodap :P

      Delete
  7. Pringles yg ni dia campur dgn unagi.hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. unagi? ewww. pandai2 je kau ni kan dezee? :P

      Delete
  8. jangan katakan salt and seaweed., flavor lain pun tak pernah rasa., huhuhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. biar betul HAHAHAHHAHA!

      Delete
  9. sangat jarang makan Pringles, lebih suka makan Mister Potato

    ReplyDelete
    Replies
    1. HA kita geng! sama la sy pun biasa beli mister potato bbq :D

      Delete
  10. hee.. i suka seaweed.. huwaa.. tetiba teringin nk mkn sushi..
    btw, blogwalking here..jemput follow tmpt sy =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yay! tetiba plak cakap pasal sushi hahaha! kite pun suka makan sushi gak :P

      Delete
  11. akak tak pernah rasa pun lgi yg ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak payah cuba la kak tak sedap pon :P

      Delete
  12. tak tau pun ada perisa baru. lagi teruk kan?? hihi..

    nak remove poll tu masuk nuffnang.. pilih tab 'Poll'.. remove terus. hehe..

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...