28 November 2011

Tak Bayar Hutang Aku Jadi Tunggul.


Celaka kau Mel!






Kau tahu kawan aku hutang RM1200 sampai sekarang tak bayar?

Mesti la kau tak tahu kan?

Sekarang kau baru tahu kan?

Janji nak bayar lepas 2 minggu hari ni dah masuk 9 bulan kau tahu?

9 bulan aku jadi tunggul jadi along tagih hutang.

Panas tak?

Mendidih menggelegak tak jantung kau?

Awal pagi si Babi Sofea (ha tengok ni la akibat menaip dalam keadaan marah!)

Baby Sofea (bukan nama sebenar).

Nama sebenar ialah Melissa Penny Bernadus sms aku.

'bersabar la sikit hari lagi. bulan depan aku bayar k?'

Kepala hotak hang!





15 comments:

  1. wow. pi sepak pepet dia wei biar senak !

    ReplyDelete
  2. @ Suffi

    Sepak pepet dia? HAHAHAHA!

    ReplyDelete
  3. haha...sabo2 cer bg step kt die ke...cam byr ansuran ke at leat byr lah jugak kan :p

    Entri Terkini | Done With MMU Terus Balik!

    ReplyDelete
  4. @ Kazen

    Aku btl2 dah hilang sabar! aku paling pantang orang perbodoh2kan aku!

    ReplyDelete
  5. itulah perangai sesetengah manusia ni, masa nak pimjam, manisnya mulut, tersusun bicarakan, time nak bayar...asyik tangguh aja...lebih baik tak de kawan kalau macam ni kan?

    ReplyDelete
  6. @ Yati Awang

    Senang pinjam susah nak bayar

    ReplyDelete
  7. aiyakkkkk ni ape kes ni? sape hutang sape ni?hahaha mmg geram sangat dengan orang yang berhutang ni... gerammmmm!!

    ReplyDelete
  8. mas nya hutang..3 bulan,akhirnya orang tuh bayar gak.tapi mas pun tak de la desak mana coz faham keadaan dia.sabar ye.

    ReplyDelete
  9. benci org yg dah pandai pinjam duit tpi x reti bayar. insaf nk tolong dh lepas ni. insaf!

    ReplyDelete
  10. ko baek sgt bg pnjm....sng cte ko xpyh bg pnjm 10/20 blh la....pastu ko sound je "ko mati nty da wasiat nk soh sape byr" konfm dy byr pnye

    ReplyDelete
  11. @ Ain doodle

    Dia hutang i la ain. sakit gile ati ni tau! grrr!


    @ Maya Mustwany

    i blh fhm mslh orang tp TOLONGLAH jgn bg alasan demi alasan. benci tau!


    @ Cik Tikah

    Kdg2 bkn xnk tolong tp mungkin arini ari dia sok lusa mana tau ar kita pulak kn? tp kwn i ni mmg btl2 da melampau!


    @ Ila

    Biasa aku bg pinjam 10/20 xdenye nk byr blk

    ReplyDelete
  12. mesti panas hati,yala hutang tetap hutang...kalau dah janji,kenalah bayar..

    follow sini^^

    ReplyDelete
  13. @ Woofer Storm

    yup hutang tetap hutang! tq folo :D ok2 i folo u blk :D

    ReplyDelete
  14. aku pernah kena.
    sangat bengang sebab aku bukan anak orang kaya.
    niat mau tolong tapi bala yang dapat.

    ReplyDelete
  15. @ ax

    hayela niat nak tolong tp ni yg aku dpt! fuh mmg mendidih ati ni!

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...