24 November 2011

Tugas Saya Sebagai Ketua Keluarga.



Ececececeh tajuk macam gampang je.

Saya KETUA KELUARGA yang bahagia aman damai.

Tugas saya berat tahu?

Nak bayar itu nak bayar ini.

Kadang-kadang terasa diri ini seperti along.

Setiap bulan kena kutip duit.

Dah la tu along tak berbayar, ingat senang ke ha?

Menggalas tugas dengan ikhlas tanpa meminta balasan (baca dengan nada emo)



Ya murid-murid (tetibe) seperti yang tertera di dalam bil ada peningkatan penggunaan air.

Jika permintaan meningkat harga meningkat maka kos lepas terlepas???

1243, 1271 (kaki judi sila catit)

Ini menunjukkan bulan lepas saya dan housemate saya bangun awal-rajin memandikan diri.

Tidak ada lagi istilah manditergesa-gesalambatbangunnakpergikerjadapatmandi3gayungje bhahahahahahaha!




Bil elektrik juga ada peningkatan (gaji masih di takuk lama).

Bil elektrik meningkat di sebabkan housemate saya Baby Jane (bukan nama sebenar) baru saja membeli tv plasma 50 inci (ok.ok. tipu je. saja nak bagi gempak).

Maka rumah saya (maaf, maksud saya rumah sewa saya) ada 3 tv 5 laptop yang di pasang 24jam seperti kedai mamak Ali Maju. Lol.

Ok sekarang masa untuk menjalankan tugas membayar bil secara online.

Hahahaha!

Bye!


10 comments:

  1. hahaha... jenuh mambacanya... apatah lg membayarnya =p=p=p

    ReplyDelete
  2. for me its is still low...sbb mase sy dup umah sewa dulu bil letrik n air kiteorg ag melambung tggi :)

    ReplyDelete
  3. kamu bukan along..kamu cuma nk tolong..hehe

    woah 3tv dalam satu umah?? perghh! byk uuww

    ReplyDelete
  4. @ yui92

    jenuh? sikit cmni pun blh jenuh ke? :P :P


    @ Kazen

    yup2 msh rendah tp bulan lps lg rendah haha! :P


    @ sya hassan

    bijak2 :D yup 3tv haha! 1tv lg coming soon bhahahaha!

    ReplyDelete
  5. segalanya di hujung jari je kan hihi..

    ReplyDelete
  6. @ zOey

    Internet memudahkan segala urusan :D

    ReplyDelete
  7. Hi,

    Join Perfumes Farm Contest and grab a chance to win Fragrance Mist from Victoria's Secret.

    ReplyDelete
  8. tumpang lalu.....

    semuanya dihujung jari:)

    ReplyDelete
  9. agak2 time cuti rendah x...sbb kiteog time cuti pun ade gak kene byar..pelik!

    Entry Terkini | Doa Awal Tahun Dan Doa Akhir Tahun Hijrah

    ReplyDelete
  10. @ Laici Kang Ais

    Betul!

    @ Kazen
    Hantu mandi kot? :P

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...