2 April 2012

Pengacara Pijak Muka : Dira Abu Zahar.


Ramai yang cakap pengacara wanitu tu adalah Dira Abu Zahar. Macam susah nak percaya sebab tengok je la si Dira tu nampak lemah lembut dan sopan santun, takkan la dia tergamak nak pijak muka orang kot? Hmm kalau betul pun pengacara tu Dira mesti ada sebab tertentu dia buat macam tu. Betul tak?


5 comments:

  1. dia pijak siapa?

    ReplyDelete
  2. dia tu saper ek...xknal..hohohoho

    ReplyDelete
  3. oklah tu kena pijak..lepas ni kita boleh pijak dira pulak ramai ramai..mesti syok pijak dia kan hahaha

    ReplyDelete
  4. peh. bukan main seksi dira dlm pic ni oo.

    ReplyDelete
  5. ak rse dira tak buat camtu. huhuhu

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...