8 July 2012

Kekasih Datuk Lee Chong Wei


Pernah nampak iklan ni kat surat khabar? Mula-mula aku pun terkejut gak kekasih Datuk Lee Chong Wei, Wong Mew Choo sanggup jadi duta produk pembesaran buah dada payudara hehehehe. Malu siot satu Malaysia nampak hehehehe.






Sama padan sama comel sama cantik sama berjaya. Bila la dorang ni nak kawin ye? Ni kalau kawin mesti anak-anak jadi pemain badminton gak ni hihi. Eh, tapi kan baru-baru ni ada gak dengar dorang dah putus dah. Hmm tak tahu la betul ke tak. Harap-harap tak la :)


2 comments:

  1. OH BARU TAHU ;)

    ReplyDelete
  2. xper la...besarkan buah dada xjadi masalah. kebanyakan wanita diluar sana banyak yg tengah besarkan buah dada skrg nih..yg penting halal dan selamat,kalau ada yg xmampu ..amik ajer la kain tebal or kapas bubuh kat dalam bra tu ha...tpi awas jgan bergesel ngn bf..kang kedapatan kemek kalau tertekan...hahahaa...

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...