23 September 2012

Amber Court Genting Highlands



Masa ni kitorang dah sampai Genting Highlands dah. Saya ajak buifrin pergi tengok apartment yang papa buifrin jual tahun lepas. Rasa macam rugi je dah beli apartment lepas tu jual. Buifrin kata family buifrin jarang datang Genting Highlands. Lagi pun apartment tu dah usang. Tak sabar nak tengok apartment tu hihi.


Amber Chia Court dari jauh. Cantik kan? Tak usang pun?? Buifrin kata dorang baru cat sebab tu dah nampak cantik. Ohh.


Kitorang masuk dalam laju-laju cari toilet hehhehe. Lama tahan kencing -.-' Sunyi sepi. Banyak kosong. Tak naik tingkat atas pun sebab saya ni penakut. Saya seram masuk bangunan kosong heh. Lepas tu kitorang terus blah.

0 comments:

Post a Comment

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...