1 October 2012

Makan @ Bukit Gambang Resort City




Waffle peanut butter dengan maple syruppppnyumm


Sesudu kek pandan, sesudu kek coklat, sepotong jeruk mangga. Hmm yang lain-lain tu beta tak tau :d


Rasa kureng sikit sushi ni sebab berintikan carrot and timun semata-mata TT


Lauk pauk yang telah dirojakkan :d



Agar-agar biji selasih seronok dikunyah :P Kuih dalam daun pisang tu puteri mandi kan? Kalau tak silap saya le. Saya suka sangat! Lopez cecah dengan gula melaka tu pun sedapp!! Kesedapan terasa sampai sekarang hehe.

Semua ni saya yang makan. Tapi kan bukan makan sekali gus hehehe. Pecah perut wei bhaha! Banyak lagi yang saya dah makan tapi tak sempat nak amik gambar sebab terkejar-kejar masa heh. 

2 comments:

  1. boley tahan banyak jugak tu makan... hehe

    ReplyDelete
  2. pelik2 gak hiasan tu ye. yang pelik tu la kita suka

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...