4 October 2012

This Is Why I Love Pahang





Gambar 2 kat atas tu beta sikit pun tak hairan. Kat KL lagi banyak. Macam-macam jenis beb. Tapi gambar yang bawah sekali paling special. Sedap giler ler lerrr! Datang Pahang wajib makan satar tau. Satar tu aku beli kat Warong Paksu & Maksu. Warung ni terletak berdekatan dengan Pondok Polis Kampung Peramu :) Singgah tau!!


Ok good night! Esok kerja TT

3 comments:

  1. alamak cik volvo nih..
    kan dah terliur nampak satar..
    weekend ni kena carik kat pasar malam ar jwbnye!

    ReplyDelete
  2. haha. Banyak makanan nie, mana boleh up entry penuh makanan malam malam. Menggiurkan sungguh.

    ReplyDelete
  3. Kuihmuih 4 biji tu singgit je? Wow..

    - dpt cpuv pun statik aje.. Huhu..

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...