31 October 2012

Ubat Cairkan Kahak



Saya tengah tak sihat ni, demam, batuk, selesema dan sakit kepala :'( Dari semalam tak sembuh lagi. Saya dengan demam memang tak boleh dipisahkan. Berpisah kejap wajib bertemu semula :P Saya nak kongsikan satu ubat ajaib ni HEHEH. Eh eh saya tak jual ubat pun ubat ni doctor yang bagi :P

 Bromhexine HCI ^^

Ni la dia ubat ajaib tu ^^ Petang semalam makan sebiji pagi tadi pun sebiji zupppp kahak hilang YEY! Lepas makan ubat ni kan, setiap kali batuk kahak saya keluar sebiji demi sebiji (yak! yak!). Selepas 3jam tekak saya terasa lapang takde dah gatal-gatal cuma rasa kering je la sebab saya tak rajin minum air :P

10 comments:

  1. bagus ye ubat nih..akak kalu demam jarang nak makan ubat,
    moga cepat sembuh ye

    ReplyDelete
  2. Ingatkan budak² jer ada ubat cair kahak, utk org dewasa pon ada yer.

    Get well soon sis. Makan ubat tau.

    ReplyDelete
  3. keluar sebiji demi sebiji? eeeeeyek. hahha

    ReplyDelete
  4. wahh boe beli ni hehehe tq for the info ;)

    ReplyDelete
  5. get well soon dear!
    :)

    ReplyDelete
  6. kalo kt farmasi ad jual x?

    ReplyDelete
  7. kalo kt farmasi ad jual x?

    ReplyDelete
  8. kalo kt farmasi ad jual x?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...