3 January 2013

Makan @ Restoran Ummi Aishah




Kalau di Semenanjung Malaysia durian crepe yang fofuler tapi kat Sabah sanggar keju yang fofuler :) Kefofuleran sanggar keju belum merebak ke Semenanjung Malaysia lagi kan kan?

Baru-baru ni ayah ai bawak pergi minum petang kat Restoran Ummi Aishah kat Alamesra. Alamesra ni berdekatan dengan 1Borneo. Alamesra and 1Borneo ni dekat je dari rumah ai hehe. Bila ayah ajak minum ai okok je la kan? Rezeki jangan ditolak HIHI.

Melepak sekali bersama-sama dengan taukeh Restoran Ummi Aishah yang peramah. Bersoal jawab tentang asal usul sanggar keju. Terasa diri ni seperti pengacara Jalan Jalan Cari Makan le pulok HEHEHE.

Sanggar keju ni sebenarnya pisang goreng yang dicampur dengan butter dan keju. Perghhh sedap!

20 comments:

  1. perhh...sodap tuuu...
    wah ctk blog ^^

    ReplyDelete
  2. ini kalu akak mengidam maunyer akak minta shalee buatkan utk akak nih..

    ReplyDelete
  3. wah keju?? camne la rasa dia agaknya. pos sini sikit. ;)

    ReplyDelete
  4. awak orang sabah ke ? tak pernah dgr sanggar keju.. ai mcm sdap je..hehe

    ReplyDelete
  5. owh pisang goreng campur keju. xpernah tengok. sabah sarawak ja ek..nanti merebak kat semenanjung :)

    ReplyDelete
  6. tba2 mcm confuse..ni blog sapa? hehe..sedapnya tgk! meleleh air liur..dhla sy mmg gila cheese..

    ReplyDelete
  7. Sedapnya tgk sanggar keju tu. Kat semenanjung tak de ker? Nasib tak ngandung...huhuhu...

    Cantik blog ☺☺

    ReplyDelete
  8. mcm sedapppppppppppppp jewwwwww
    rumah yu katne??
    meh ai nk dtjap ..nk try pisang goreng kejuuuu

    ReplyDelete
  9. wowww sanggar mustika..eh sanggar keju..tengok pun da tau sodappp eh...cemana la rse dia?

    ReplyDelete
  10. Tahniah kerana buat Dezee lapar.weeee~

    ReplyDelete
  11. belom penah cuba.pergi sabah harus dicuba ni ;)

    ReplyDelete
  12. Alamak! nk ckit :p

    ReplyDelete
  13. Terima kasih....kami sediakan makanan halal yang suci.....Insya Allah semoga Allah terima niat kita semua . Amiin

    ReplyDelete
  14. Terima kasih....kami sediakan makanan halal yang suci.....Insya Allah semoga Allah terima niat kita semua . Amiin

    ReplyDelete
  15. Terima kasih....kami sediakan makanan halal yang suci.....Insya Allah semoga Allah terima niat kita semua . Amiin

    ReplyDelete
  16. Terima kasih....kami sediakan makanan halal yang suci.....Insya Allah semoga Allah terima niat kita semua . Amiin

    ReplyDelete
  17. Terima kasih....kami sediakan makanan halal yang suci.....Insya Allah semoga Allah terima niat kita semua . Amiin

    ReplyDelete
  18. Terima kasih....kami sediakan makanan halal yang suci.....Insya Allah semoga Allah terima niat kita semua . Amiin

    ReplyDelete
  19. Terima kasih....kami sediakan makanan halal yang suci.....Insya Allah semoga Allah terima niat kita semua . Amiin

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...