18 January 2013

Lepak @ Coffea Coffee



Coffea Coffee terletak kat Jalan Telawi 2, Bangsar. Masa tu aku lepak dengan kawan-kawan buifrin. Em, termasuk buifrin sekali. Persekitaran bersih. Cuma agak bising macam kat mamak.

Triple Mocha Latte

BINGIT. Suara tenggelam oleh alunan muzik. Dan lebih teruk lagi kelab malam kat depan Coffea Coffee ni bising gila.

Chocolate Frappuccino

Daripada lepak kat Coffea Coffee baik lepak kat Starbucks atau Coffee Bean. Aman damai. Harga pun lebih kurang.


12 comments:

  1. terliur tengok coklat frappucino tu

    ReplyDelete
  2. loike!akak coffee lover =)

    ReplyDelete
  3. Dah lama tak pekena frapuccino caramel.

    ReplyDelete
  4. Alangkah bestnya kalau akk pun blh selalu lepak gak hihihi.....

    ReplyDelete
  5. Aku setuju, kita keluar duit untuk dapatkan suasana yang aman damai jadi bila dah bising suasana entah apa-apa baik pergi lepak tempat yang suggested

    ReplyDelete
  6. saya....kedai mamak aja ^_^ hehehee

    ReplyDelete
  7. kedai nasi lemak panas kat sne masih ade lg x shalee
    lama gilaa kot Na tak gi sana..

    ReplyDelete
  8. Geramnya aku tengok air sedap2 tengah malam haus2 ni. Grrrrrr

    ReplyDelete
  9. terbaiklah derr! tapi starbuck tu mahal, plus tak halal kan? i donno very much about this rumours, but some say it's true :)

    BW here, sihat ke? :)

    ReplyDelete
  10. Bangsar ek..heihei..

    ReplyDelete
  11. Dalam tu ada karaoke ke sampai bsing beno?

    ReplyDelete
  12. sedapnya chocolate frappuccino tu..slurrppp

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...