20 February 2013

Pertunangan Fizz Fairuz Hanya Bertahan Seminggu Padan Muka



Aku tahu aku tak patut cakap padan muka kat Fizz tapi aku marah sangat dengan semua yang Fizz dah buat kat Almy Nadia. Padan muka Fizz padan muka Fizz. 7 tahun bercinta lama tu wei. 7 tahun kalau dah kahwin dah ada 3 orang anak dah.

Tunang seminggu Fizz ni tak malu ke? Dah tahu diri tu ISTERI ORANG tapi kenapa nak menggatal kacau boyfriend Almy Nadia. Kau jangan cakap kau tak tahu Fizz bercinta dengan Almy Nadia bertahun-tahun lamanya. Palui. Kan dah memalukan diri sendiri haha.



Kepada Almy Nadia, JANGAN bagi peluang kat Fizz okay?? Cari la VVVVVVIP untuk di jadikan suami. Biar padan muka Fizz! Hari tu Fizz janji nak suruh mak datang merisik kau tapi senyap-senyap dia pergi merisik ISTERI ORANG.

palui = bodoh.

14 comments:

  1. pulak dah?

    aku baru tau...

    ReplyDelete
  2. Mcm x logik je kan.. family pempuan tu pun dah tau ank dia bini org nape terima lamaran org lain. Lps tu fizz tu ckp kena buatan org..alahai nk selamatkan diri sendiri la tu.. podahhh...

    ReplyDelete
  3. tu la..kesian betul kat almy.dia nak guna alasan dia aniaya almy sebab di sihir ke??almy boleh terima ke alasan tu..kalau almy gadis yang baik ,bertimbang rasa mungkin dia terima balik fizz ni.agipun 7 tahun tu lama.banyak yang manis dah di cipta bersma..

    ReplyDelete
  4. semua blog cite panas nie..

    kena buka mata besar² lepas nie..peminat pun boleh tipu artis :)

    ReplyDelete
  5. nak berita sensasi je tu makk.,ahhHKs

    ReplyDelete
  6. hahaha mrah naw eakk tp mmg pon dok logik x tahu bini org..
    pompuan tu pon dh khwin ley plak gedik btunang publish kaw2 haha

    ReplyDelete
  7. isteri org? ish2, manusia zmn2 skrng ni mmg pelik2..suka Almy Nadia..org kg ceq tu..hehe..

    ReplyDelete
  8. HUHUHU..mcm mane la fizz bleh tak tau yg pompuan yg menjd tunang dia tu isteri org..pelik gak..

    ReplyDelete
  9. memang pdan muka,yg perempuan tu pun dah tau isteri org kenapa nak bertunang ngan lelaki lain lak kan..

    ReplyDelete
  10. haha sihir pun ada expire date eh? hehe..kejap je Allah tunjuk kan?

    ReplyDelete
  11. errr isteri orang? tak sedar diri nya..

    ReplyDelete
  12. Heihei..alahai..in this case Dezee sokong apa Miss sepet kata..mesti amy tu duk gelak kekekekekeke..hahaha

    ReplyDelete
  13. Macam2 cerita. TAk tau mana satu yg betul.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...