5 June 2013

Teduhan Kasih

"Sebab kita ada Adam. Kita nikah sebab Adam. Apapun yang berlaku, kita hanya fikirkan tentang Adam. Lagipun abang dah bosan hidup begini. Hidup abang benar-benar kosong. Tapi sejak abang kenal Adam, seperti hidup abang terisi dengan sesuatu. Abang mahu kita hidup sebagai sebuah keluarga. Abang tahu hati Iffa tidak akan terbuka untuk mana-mana lelaki lagi, tapi tolong fikirkan cadangan abang ni". - EHSAN


Hmmm semalam layan Teduhan Kasih episode 11 iols tertunggu-tunggu Ehsan lamar Iffa tapi takde pung. Buang karan je la Ehsan ni. Episode malam ni kot Ehsan melamar Iffa hihihi.

Bagi uols yang terlepas episode sebelum ni uols boleh tengok Teduhan Kasih secara online kat SINI.

Ish tak minat la dengan Adi Putra.


8 comments:

  1. Tengah melayan citer ni petang2 ☺☺

    ReplyDelete
  2. drama kegemeran wanita2 2 malaysia sekarang,.,,hehe

    ReplyDelete
  3. wey nokss i minat gila ngan ady taw hihihi
    sangup x ot nk tgok drama nii bahhaha

    ReplyDelete
  4. lakonan heroin aku rasa tak menjadi la...

    tp okey je kot...

    entah la...

    ReplyDelete
  5. Xder masa nk tgk tv.astro suka la tu..xtgk pun dpt duit.hehe.

    ReplyDelete
  6. layan SSID skrg nie..haha

    ReplyDelete
  7. okeh tak tengok cerita ni. sebab malas nak tengok adi putra cakap macam hafal skrip. kihkih.

    ReplyDelete
  8. ramainya yg dah tersuka ngan citer ni. kita belum ada kesempatan nak tengok..

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...