6 June 2013

Boyfriend Curang

Halo?


Ya kalau buifrin aku curang, orang pertama yang aku baling sudah tentu la buifrin aku hakhakhak! Kalau dah tak sayang tu cakap le tak sayang jangan main-mainkan perasaan orang. Betul tak betul tak?? 

Kenapa orang pertama yang kite perlu baling tu buifrin kite?? Sebab kalau betul buifrin kite sayangkan kite takdenye buifrin kite tu nak menggatal dengan perempuan lain. Betul tak betul tak?? So korangz baling bata tu kat pasangan korangz yang curang tu tawww hakhakhak.

Baling kat bahagian mana? Oh sudah tentu la kat kepalanya hakhak! Baling sampai meninggalkan parut kat dahi. Setiap kali dia pandang cermin. Nampak parut tu dia akan teringatkan aku eh dia akan teringatkan kecurangannya. Sampai bila-bila.

Perempuan tu pulak aku nak tampar sekali. Tak puas pulak tampar sekali je kan? Tampar berkali-kali la. Tapi kena pastikan la dia bukan black belt sebab aku baru yellow belt karate hakhakhak.

Hmmm

Tapi sebenarnya kan he he he. Kalau buifrin aku curang, aku biarkan je kot? Sekali buifrin curang aku terus sayonara. Sekali dia curang bermaksud berpotensi untuk curang kali kedua dan ketiga. Sedih memang la sedih tapi hoi dia tu cuma buifrin la bukan suami. BUKAN SUAMI KAU. So tak payah le nak sedey lelebey. Anggap je le takde jodoh.

 Lepas tu?

Aku malas nak bercinta lagi HEHEHE. Aku nak suruh mak aku pergi pinang jiran sebelah. 


8 comments:

  1. huhuhuhahaha.

    curang. aku tak kesah kalo bf curang. masa zaman tu kalo die mesej perempuan lain aku derk je...

    tapi bile dah pangkat tunang ni kan... aku sanggup ouh serang perempuan tu...

    walau aku sendiri terluka dan tak boleh nak buat ape dah la.

    at the end, dalam pertempuran ni kite kena membuatkan lelaki tu buat pilihan.

    walau lelaki tu pilih kite, belum tentu kite lah juara...

    haha! terpanjang pulak komen i...

    ReplyDelete
  2. oit! gangster gila! tp btul jgk..wahaha..

    ReplyDelete
  3. amboi.. ada hati dengan jiran sebelah rupanya. hehe. kantoi dah.

    ReplyDelete
  4. hahahaha! dari awal entry sampai habis memang setuju gila dgn awk :D sebaiknya baling dgn bata pastu sayonara baru puas hati..kannn :D

    ReplyDelete
  5. Xfaham juga sebenarnya knp perempuan lebih cenderung utk serang si perempuan dari bf sendiri..sbb takut atau percaya sgt pd bf.hello..klu dia curang, then 2 2 serang.yang pandat ayat manis ni si lelaki.bukan perempuan.silap2 perempuan tu pun xtau yg dia dh kebas bf org.

    ReplyDelete
  6. kalau hana, hana akan cari lelaki untuk berlakon jadi byfrend baru.. hehe nak tengok apa reaksi dia plak. balas dendam..lepastu baru bgtau dia hal sebenar. dan terus putus..

    ReplyDelete
  7. kita setuju dengan pendapat awak yg last tu.. tp mcm ada sikit rasa nak baling batu tu biar dia hilang ingatan terus. kehkehkeh..

    ReplyDelete
  8. hahaha...baling je dgn bata tu

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...