28 August 2013

Makan @ Bulgogi Brothers



Petang tu buifrin jemput kat KLIA. Sepanjang perjalanan buifrin senyap je. Ada masa tu buifrin banyak cakap. Ada masa tu membisu seribu bahasa. Tak tahu la apa yang difikirnya.

Dah bosan dengan I eh?

Tak la, tak tahu nak cakap apa je.

Jalan-jalan cari makan kat Paradigm Mall. Buifrin ajak masuk Bulgogi Brothers. Buifrin memang suka makan makanan Korea dan Jepun. Buifrin kata kurang minyak garam gula. Baik untuk kesihatan =)


Haemul Gunjung Mandu
RM33.90 (S) , RM46.90 (L)



Sigumchi Namul (bayam hehe) , Mashed Pumpkin & Yeonguen Jorim (lotus root)


Yeongeun Jorim tu buifrin yang habiskan sebab gilfrin memang tak suka makan lotus root. Manis dan pelik rasanya. Gilfrin suka mashed pumpkin tu tersangat la yummeh!!


Hobak-jook super yummehhh!!



Unyangsik Bulgogi & Gwanyangsik Bulgogi

400g RM81.90 (for 2 persons)
600g RM121.90 (for 4 persons)



Yang bentuk love ni Unyangsik Bulgogi. Comel gila kan? =)


Yang ni pulak Gwanyangsik Bulgogi =)


Tea of the day, Oksusu Cha (Corn Tea)

Oggeh, semuanya sedap. Gilfrin sangat puas hati =) Buifrin kata buifrin bawak gilfrin makan kat sini sempena menyambut kepulangan gilfrin dari Sabah. #terharu


3 comments:

  1. Mknn yg susah nk sebut ni kiya xpyh mkn.

    ReplyDelete
  2. Kenyang ke makan makanan macam tu? Huhu

    ReplyDelete
  3. comel sangat unyangsik bulgogi tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...