12 September 2013

Makan @ BBQ Chicken

Pertama kali makan kat sini. Restoran Korea nombor satu. Katanya. Terletak di South Korea 1Utama. Tempat lain aku tak perasan pulak. Minyak yang mereka guna 100% olive oil :)



Korean Charboiled Fried Rice - RM9.90

Ni iols punye ^^ Ok sedap. Nasi goreng sedap. Ayam sedap. Puas hati. Hati pun gembira.


Beef Burger - RM13.80

Ni buifrin punye ^^ Bagi iols burger ni biasa je. Sedap lagi Burger Ramly tepi jalan tu huahuahua.


Olive Luxury Chicken - RM14.90

Ni pon buifrin punye HEHE. Hmm ayam goreng pon rasa biasa je. Sedap lagi kot KFC tu :P

Hmm portion agak kecik. Kalau perut uols lapar nak mampos tak payah la datang sini. Boleh datang tapi kena order banyak macam buifrin iols tu :P Iols makan nasi goreng tu pun dah cukup. Perut slim la katakannnn :P :P



5 comments:

  1. memang tak selera.

    tp mash potato die, agak boleh tahan gambarnye...

    ReplyDelete
  2. kalau camtu nak mkn burger ramly & kfc jelah.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. mkn aja kerjanya..wt org lapar je..aishh..

    ReplyDelete
  4. Kuat makan tapi perut maintain..oh..oh..oh..how I envy you.haha

    ReplyDelete
  5. Memang nampak tak menyelerakan pun. Hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...