17 January 2016

Big Bad Wolf 2015


Hola!


YA ini la aktiviti kami laki bini setiap hujung tahun sama seperti tahun-tahun yang lepas hehe. Yang tak tahu apakah itu Big Bad Wolf hmm meh aku terangkan sikit hehe. Big Bad Wolf adalah satu pesta buku terhebat di dunia seperti yang tertulis kat atas tu ha ;)


Terhebat di dunia sebab buku-buku yang dijual di pesta buku ni sangat-sangat murah!! Kalau beli novel kat kedai buku biasanya harga dalam RM40-RM50 sebuah tapi kat sini ya ampun harga sebuah novel RM8-RM12 je mak!!


Buku-buku kat sini bukan buku-buku second hand ye tuan-tuan puan-puan.. semuanya buku baru. Boleh menangis tengok harga buku kat sini hahaha.


Buku yang dibeli hari pertama.


Ni pula buku yang dibeli hari kedua.

Yang terlepas Big Bad Wolf tahun lepas takpe takpe tahun ni (2016) ada lagi yahooo!


0 comments:

Post a Comment

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...