Saturday, November 12

[Review] Nutrifier Shampoo & Nutrifier Masque By L'Oréal Professionnel


Helo guys!

Rambut adalah mahligai setiap wanita.


Okay okay, hari ni MV nak review produk awesome daripada L'Oréal Professionnel. Produk tersebut ialah Nutrifier Shampoo & Nutrifier Masque. Suka sangat dengan wangian shampoo ni. Memang teramat wangi. Rasa nak sapu kat badan pula, biar MV wangi dari hujung rambut ke hujung kaki haha.



Nutrifier Shampoo dan Nutrifier Masque dirumus daripada gliserol dan minyak kelapa memberikan khasiat yang sesuai untuk rambut yang kering. Gliserol membantu menghidrat dan menyuburkan rambut, manakala minyak kelapa membuatkan rambut sihat dan bersinar seperti matahari.



 [GAMBAR SEBELUM]


Gambar atas ni rambut MV sebelum menggunakan Nutrifier Shampoo dan Nutrifier Masque. Rambut agak "keras/kasar" (faham tak? lol), senang kusut dan kering kontang seperti gurun sahara.

Shampoo bebas silikon ini berfungsi membersihkan dan menjadikan rambut lebih lembut, lebih lembut dan lebih berkilat.


[GAMBAR SELEPAS]



YAY!!

Korang nampak tak perbezaan rambut MV sebelum dan selepas tu? Please jangan cakap tak ada beza haha. Selepas menggunakan Nutrifier Shampoo & Nutrifier Masque, rambut MV menjadi lembut, ringan dan nampak bermaya walaupun hanya sekali cucian.

Kalau korangz pun ada masalah rambut seperti MV dan korangz nak rambut sihat, halus dan berseri-seri seperti rambut MV korang boleh cuba produk tu kat SINI ^^

#LZDMYRevolution



Korangz boleh guna code dibawah untuk discount sebanyak 20%



Okay itu je! 

Adios!


No comments:

Post a Comment