Wednesday, February 3

Keberkesanan Natural Clenx Tea


Pertama kali mencuba..

Saya amat suka dengan rasa teh detoks ini! Ia berperisa teh hijau tetapi beraroma mawar. Walaupun pertama kali mencubanya beberapa kali saya sudah merasai beberapa perbezaannya. Pergerakan usus semakin lancar dan saya rasa semakin bertenaga. Teh ini sungguh menyegarkan dan pada masa yang sama membantu saya membersihkan usus dan menyahtoksinkan badan.

Perubahan paling ketara..

Masalah penghadaman saya semakin baik 
Tiada lagi masalah perut kembung 
Jerawat di muka berkurangan 
Kulit kelihatan berseri walaupun hanya tidur beberapa jam 

Fakta natural clenx tea

Teh detoksifikasi dan pelansingan badan. Natural clenx tea adalah teh detiksifikasi dan pelangsingan badan berkualti tinggi yang di buat daripada 100% teh hijau organik semulajadi dan herba. Ia tidak mengandungi sebarang laksatif, gula tambahan dan tiada kesan sampingan. Produk ini di ikhtiraf oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan di ikhtiraf halal oleh JAKIM

Manfaat utama

Mengurangkan berat badan atau mengekalkan bentuk badan yang ideal 
Menggalakkan proses perkumuhan dan melegakan sembelit 
Meningkatkan keuapayaan organ-organ detoksifikasi 
Menguatkan sistem imunisasi 


No comments:

Post a Comment