23 August 2011

Milkshake! Milkshake! Milkshake! Yummeh!



Nasib baik puasa kalau tak sekarang jugak aku serbu Milkshake Factory.

Sila pilih yang mana suka.


Kesedapan & keselesaan 5 bintang.


Bangla yang tekun giteew! auw~

Milkshake YUMMEH dengan harga berbaloibaloi.


Macam lambang ikan hehe.

RM12 only for One Large Milkshake and One Large Smoothies at Milkshake Factory @ Jalan P. Ramlee, KL (HALAL)

Jom sayangku semua jomjom kita serbu Milkshake Factory.

Eh. Jom beli baucar ni dah beli baru kita serbu ramairamai hakhak!!


Business Hour ;)

Everyday 8.30 am to 12.00 am

Kau baca apa aku baca?





   

8 comments:

  1. aku tak pernah pergi lagi.. sobss

    ReplyDelete
  2. peerrgghhh sedapnya!!! nyum nyum!!!

    ReplyDelete
  3. jom syg jom beli baucar ni lps tu kita yummeh sama2..

    ReplyDelete
  4. Di sabah tiada ni =_=' huhu

    *anyway, hai, this is my 1st time here kot

    ReplyDelete
  5. aku dah klik.. hahaha..

    jom blanje aku milkshake.. bulan pose ni ko kene byk buat amal tau..

    ReplyDelete
  6. @ Cinoi

    Yaya Cinoi syg btl la milkshake factory ni tiada d sabah. Klu ada mst best kan? Blh belanja cewek2 hehe.


    @ HS

    Klik je? Ala syg beli la baucer tu haha! Nak lanje cmne? Ko kat Melaka :P

    ReplyDelete
  7. malehh ahh kau bagi free aku nak je hahhahaa

    ReplyDelete
  8. @ EkaBukanMakcikKau

    kalau ko nak pun da terlambat da haha! ko kena beli ikut harga biasa :P

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...