18 September 2012

Jerusalem : Chronicles From The Holy City By Guy Delisle




Hmm aku baru baca 16 mukasurat je kot? Hehhee. Buku ni ok je tapi aku yang malas nak membaca :P Bagus betul buifrin tu suka membaca tak macam gilfrin, hampeh.


Banyak dah buku buifrin dalam bilik ntah bila nak pulangkan. Buifrin, kalau gilfrin buat harta boleh tak? ^^


Buifrin bagi seminggu je untuk habiskan graphic novel ni. SEMINGGU?? Takdenye seminggu. Sebulan pun belum tentu aku boleh habiskan walaupun buku ni hanya graphic novel :P 

2 comments:

  1. salam kenal Miss Volvo..maaf saya singgah

    ReplyDelete
  2. uiii..mahal gak ek harga dia. parkinson zie tgk..haha

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...