27 March 2013

Makan @ Yokozuna Casual Japanese Dining


Salmon Ishikari Nabe Zen - buifrin.



Teppanyaki Beef Zen - gilfrin.



Buifrin nak makan Grill Half Shelf Oyster tapi diorang kehabisan stok oyster :P Maka buifrin order Kaki Fry kat bawah tuuuu. Buifrin mengidam oyster ye? HAHA.


Kaki Fry - buifrin gilfrin.



Gilfrin pandang buifrin dengan muka tak puas hati. Buifrin buat muka tak faham. Kenapa? Gilfrin buka menu tunjuk gambar kaki fry. Buifrin panggil pelayan. Pelayan kata itu gambar je. Ilustrasi semata-semata.

Gilfrin tak puas hati.

Buifrin tunjuk menu sambil baca : Deep fried breaded oyster 6 PIECES.


"Kalau diorang tak bagi yang sebiji tu i makan 3 u makan 2"


Dapat gak sebiji tu hehehehe.

Sedap gila kaki fry ni. Uols kena cuba tau!

Gilfrin makan 2 buifrin makan 4 hahahahahahha! Ikutkan hati gilfrin nak makan 1 je sebab dah kenyang gila tapi buifrin paksa gak makan.

Ish.



14 comments:

  1. Tetiba rasa lapar lak.

    ReplyDelete
  2. bestny! buifrin sy dhla xmkn seafood..redha jela..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti dah kahwin ajar la dia makan seafood pelan2 k? ;)

      Delete
  3. boleh pulak tak cukup satu. nasib baik alert. mmg pengguna bijak. ;)

    ReplyDelete
  4. kaki? rasa apa? nmpk mmg sedap...

    ReplyDelete
  5. sedapnya makanan...rasa lapar balik walapon akak baru je lepas makan nih..hehehe

    ReplyDelete
  6. Kesudahannya pelayan tu bagi ke lagi 1 tu?

    ReplyDelete
  7. arigato.. huwaaaa jeles nih

    ReplyDelete
  8. Belut xder?belut?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...