28 October 2012

Foot Reflexology


Hi!

Aku baru je sampai rumah dari berurut batin foot reflexology. Best gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nak mampos!! Kaki aku ni haaa selalu je sakit. Pantang terkena sejuk mesti sakit huaaaa!!


Tu dia tapak kaki yang menggambarkan setiap organ dalaman kita ^^ Kalau mengikut gambar tu kan bahagian tapak kaki aku yang selaluuuu sakit adalah kat usus tu HEHEHE. Maksudnya usus aku la yang bermasalah? :P


Ni harganya :P Aku dengan buifrin urut kaki 40 minit je. Bayaran RM28 je ^^ Lepas urut fuhhhhhhh rasa ringan je kaki. Macam jalan tak pijak lantai haha. Kitorang nak datang sini dua kali sebulan ^^


Lokasi :

Regene Foot Reflexology & Therapy,
3rd Floor, Amcorp Mall Petaling Jaya ^^


1 comment:

  1. selalu sebelum tido urut2 kaki sendiri je. hehehh

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...