23 November 2012

Anak Megan Fox



Aku baru je tau Megan Fox dah selamat melahirkan anak lelaki. Pada hal dah sebulan dah wei ish ish. Artis Hollywood yang terakhir aku dengar dah bersalin ialah Adele HEHEHE. Dulu Megan Fox macam Angelina Jolie je kan? Tapi sekarang tak nampak sama dah. Megan Fox lagi comel ^^


Nama anak Megan Fox dengan Brian Austin Green ialah Noah. Sama nama dengan anak Ashraf Sinclair dengan Bunga. Nanti nak bagi nama anak aku Noah la. Boleh tak? :P

6 comments:

  1. jenuh google pic baby dia tp x da lg pun... mmg btol2 mnjaga dari media n paparazi nehh

    ReplyDelete
  2. mmg cantek megan fox neh..preggy lagi cantek..

    noah sedap jugak..sini pun ade gak member nama anak dia noah..

    ReplyDelete
  3. eh xtau pun dia bersalin. huhu.. mest mahal kan pict baby dia.

    ReplyDelete
  4. boleh jew miss volvo , hehehhe

    ReplyDelete
  5. dah nak kawin ke? ok tu..dpt baby bole je bg nama noah..best tu..
    bestnyer tgk org peknen..teringin lak akak nak peknen lg hehe

    ReplyDelete
  6. SEXY kan perempuan klau pregnant SUKA! xsabar nak pregnant *gatai!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...