22 November 2012

25 Pasang Tiket Lagenda Budak Setan 2 Untuk Dimenangi





Hmm korang tengok tak Lagenda Budak Setan yang pertama tu? Mesti ramai yang tengok kan? Ha cepat mengakuuu :P Aku? Hmm aku, kalau Maya Karin yang berlakon memang aku tak layan beb. Bukan anti ke hape tapi bagi aku Maya Karin tu tak reti nak berlakon. Tak reti nak menjiwai watak. Tengok la dalam Ombak Rindu tu hancur berkecai movie tu. Tapi aku takde la nak salahkan Maya Karin 100% HEHEHE. Peminat Maya Karin jangan plak nak sentap ye? Pendapat aku je :P Aku layan Ombak Rindu pun sebab aku katam novel tu haha.
Kalau korang nak menang tiket Lagenda Budak Setan premiere screening tu korang klik SINI k :)

Adios.

7 comments:

  1. Tgk kat astro jer.

    ReplyDelete
  2. Xpernah pun dapat tengok cerita nie dengan penuh konsentrasi slalunya separuh jalan :D, baik drama ataupun filem

    ReplyDelete
  3. maya karin heroin???..alaaaa...kenape maya karin hahahaha

    ReplyDelete
  4. tapi tgk review movie ni mcm lembapp jeee kan jln crita dye shaleeeeee ;)

    ReplyDelete
  5. ok , nak cube kalau dapat , hehehhe

    ReplyDelete
  6. akak tak tgk pun yg pertama tu..novel dia je akak baca tu pun masa sekolah dulu la

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...