28 November 2012

Malaysia Vs Laos



Yeahhh malam ini sekali lagi Malaysia akan beraksi dipadang menentang pasukan Laos yey! Hari tu Malaysia dah kalah dengan pasukan Singapore harap-harap malam ni sejarah tak berulang lagi ye? Tepat 2040 aku akan terpacak depan tv dengan harapan tiada sesiapa akan mengetuk pintu bilik. Kalau ada orang ketuk pintu pun aku akan membuat bodoh je. Ha ha.

Manchester United? Liverpool? Chelsea? Cett sikit pun aku tak minat. Aku layan bola Aidil Malaysia je. Aku layan bola bila Malaysia lawan dengan negara luar je. Pasukan negeri-negeri baik Sabah ke Sarawak ke Pahang ke, aku memang tak akan layan :P

Ohye nak cerita sikit pasal sembelit tu, petang tadi sebelum berangkat ke rumah sempat melepaskan hajat fuhh lega dah tak sembelit dah weiiiiiiiiiiiii yeahyeahyeahyeahh!  Tapi aku tetap gak beli Sunsweet Prune Juices tu ^^

6 comments:

  1. peminat aidil eh, bola rupanya dia. hihi.. hope malaysia menang. :)

    ReplyDelete
  2. Wehuuuu dah 4-1 kan. Ke dah update nie. haha

    ReplyDelete
  3. yeehaaa..malaysia menang..best3

    ReplyDelete
  4. dah menang pn. tgk akhbar2 tulis apa hari ni. haha

    ReplyDelete
  5. yesyyyyyy MALAYSIA score HPY HPY HPY ;D

    ReplyDelete
  6. wahh ni peminat setia bolasepak msia neh, akak baru2 ni je layan..seblm ni layan world cup ..tapi kelab2 bola tak layan sgt huhuu

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...