15 March 2013

Samsung Galaxy S4




Fuh terliur tengok Samsung Galaxy S4. Nasib baik la lebih comel dari Samsung Galaxy S3. Hanya dua pilihan warna hitam dan putih. Harap-harap buifrin pilih warna putih tapi aku tahu itu MUSTAHIL heehhe.

Ok la aku nak blah. Nak pergi tengok The Last Exorcism Part II bersama blogger-blogger lain. Rasanya blogger yang famous amos pun turut dijemput ^^ Tapi pelik la aku tak pernah jumpa Hanis Zalikha masa Nuffnang premiere screening. Asyik-asyik Chuckei asyik-asyik Ashlee asyik-asyik Red Mummy grrr. Nak sangat tengok Hanis Zalikha HEHEHE. Tapi aku pun gila suka tengok Chuckei perghhhh cun nak mampus.

Hmmm k la bai ;)

19 comments:

  1. Uish..xhabis2 citer seram..

    ReplyDelete
  2. bestnya kalau dapat free..heheh..nak free aje/..:P

    ReplyDelete
  3. putih la smart!

    have fun awak. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. putih sesuai untuk gegirl je kot?

      Delete
  4. bukan gambaq S4 nih..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan ek? termalu jap HAHAHHAHA

      Delete
  5. smart la...

    ahkak rasa nak pakai satu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih kurang macam galaxy note kot?

      Delete
  6. Haha..samsung byk kluaran la. wahh best la :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsung la paling meletop sekarang ni hihi

      Delete
  7. waaaaa..s3 pun lum sempat bli da kuar s4..he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak suka design s3 hehe. s2 lagi comel hiks.

      Delete
  8. waaaaa..s3 pun lum sempat bli da kuar s4 pulak..heeee

    ReplyDelete
  9. air liurku jgk mnitik..

    ReplyDelete
  10. tepon idaman nie... :D

    ReplyDelete
  11. bestnya kalu ada org nak hadiahkan enpon kat akak...hehe

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...