23 September 2014

Makan @ Hokkaido Sushi



Petang tu jalanraya sesak gila. Weols berbuka dalam kereta hikhik. Berbuka dengan kurma, pisang dan yogurt. Sampai dekat 1Utama weols pon singgah Dave's Deli tapi malangnya yang tinggal hanya ayam panggang sahaja.

Weols pun masuk la Hokkaido Sushi ^^



Jom tengok menu yang weols order ^^


Sashimi SaladRM13.90


Oyako Don RM8.80 (S) RM15.80 (L)


Tenzaru Soba with TempuraRM10.80 (S) RM19.80 (L)
Calpis Shake - RM8.80
Ocha - RM1


Bagi iols semuanya sedap. Iols suka Sashimi Salad tu. Tersangat la yummeh. Kalau uols melantak kat sini wajib cuba tawww. Salad yang dicampur dengan ikan mentah. Iols cuma cam ikan salmon je. Yang lain tu tak tahu la ape hahaha.

Oh,

Calpis Shake tu hmmm tak tahu la nak cakap apa. Nak cakap sedap takde la sedap nak cakap tak sedap hmm takde la tak sedap. Rasanya unik kot? HEHEHE.


1 comment:

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...