23 August 2013

Misteri Tabung Hitam



Tabung comel ni aku baru je beli. Ada warna pink, oren dan hitam. Dah tentu tentu la warna pink tu aku tolak ke tepi. Oren cantik gak tapi agak terang. So aku pilih yang hitam. Hitam senang nak sorok. Pencuri pun susah nak nampak HEHEHE.



Sampai rumah, aku pandang tabung tu. Tabung tu pandang aku. Kenapa aku beli tabung? Bukan ke setiap bulan aku simpan terus RM200 dalam akaun bank aku?

-.-'


10 comments:

  1. Aku simpan duit syiling yg warna emas tu dlm tabung.hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak suka simpan syiling sebab berat :P

      Delete
  2. Replies
    1. hmmm ape yang untung? tetibe lak tak faham urmm

      Delete
  3. wah, tabung boleh bukak tutup... kalau aku nih, memang bertahun menabung pun duit takkan penuh la jawabnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan la sebok nak korek HAHHAHA

      Delete
  4. tabung simpan syiling la.. tabung kita eksklusif utk simpan syiling 50sen je.. hehe..

    ReplyDelete
  5. baca entry ni teringat tabung kat dalam laci kat ofis...mula2 je rajin letak duit...pastu terus lupa camtu je...tak leh jadi ni...esok nk tengok ada brp hinggit dalam tabung tu :)

    ReplyDelete
  6. harga pun ada lg.. hehe

    ReplyDelete
  7. simpanlah syiling..bru prsn blog awk xnaik update dkt dashboard sy..kna unfollow n follow blik..

    ReplyDelete

arigato gozaimas muahhhhhhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...